Kariera
Dostępne oferty pracy
Asystent w dziale marketingu i researchu | Firmowy Ogarniacz
Co musisz umieć:
- wyszukiwać informacji z użyciem wyszukiwarki Google na bardzo szczegółowym poziomie wyszukiwania z użyciem operatorów (nie wiesz co to, sprawdź) – warunek konieczny
Co powinieneś/aś umieć:
- planowanie i delegowanie zadań – Nozbe i Whatsapp
- bardzo podstawowa znajomość programów graficznych np.Photoshop
- znajomość obsługi serwisów: Facebook, Instagram, Pinterest w tym serwisów ogłoszeniowych i NAP
- obsługa i wymiana dokumentów Google Sheets i Docs lub Office
- mile widziana znajomość: SurferSEO, Senuto, Google Search Console, Analytics, Mailerlite (FreshMail, Getresponse)
Czego potrzebujemy:
- wyszukiwania problemów użytkowników danej marki/brandu i znalezienie odpowiedzi na te problemy a następnie publikacja rozwiązań w formie wpisów na blogi i SM w przyszłości również wideo – warunek konieczny
- dbanie o widoczność i aktualność oferty grupy mediowej -> uzupełnianie portfolio realizacji grupy (obecnie 6 niezależnych brandów) oraz prowadzenie SM tj . uzupełnianie profili publikacjami (projekty + ciekawostki + nowości z branży)
- dodawanie nowych produktów w różnych kanałach mediowych online
- szukanie tematów do artykułów eksperckich na określone słowa kluczowe/frazy w oparciu o narzędzia SEO (nauczymy Cię jak to robić)
- obsługiwanie kontaktów przychodzących do firmy / przygotowanie wycen / konsultacje i komunikacja z klientami (mail, czat, telefon), z wykorzystaniem gotowych cenników i systemów do wycen
- zlecanie opracowania lub/i obróbki plików graficznych do działu graficznego, celem publikacji online (posty, blogi, SM, serwisy internetowe)
- opracowywanie mailingów informacyjnych, ofertowych, eksperckich z wykorzystaniem systemu mailowego powiązanych ze strategią komunikacyjną firmy (infografiki, kolory, przekaz, wartość)
- praca w siedzibie firmy z własnym stanowiskiem
Co proponujemy w zamian:
- stabilne nie rotacyjne zatrudnienie / bez weekendów (forma dowolna)
- wsparcie i pomoc zawsze wtedy kiedy zapytasz
- dobrą kawę i pozytywnych ludzi w zespole
- pracę z 6 markami w przyszłościowej branży mediów cyfrowych i drukowanych
- rozwój osobisty w oparciu o szkolenia uznanych ludzi z branży digital (marketing, SEO, biznes)
- jeżeli masz pomysł na coś jeszcze, chętnie rozważymy Twój pomysł na rozmowie kwalifikacyjnej
Jeżeli nie potrafisz znaleźć rozwiązania lub wyjaśnienia danego problemu w google to ta oferta na pewno nie jest dla Ciebie.
Preferujemy kontakt poprzez poniższy formularz.
Specjalista SEO | stanowisko Pozycjoner SuperLinker
Co musisz umieć – warunki konieczne:
- szukać miejsc do pozyskiwania linków o zróżnicowanym stopniu jakościowym – dywersyfikacja linków
- wykonać analizę OFFpage i ONpage wg głównych czynników rankingowych Google w kontekście konkurencji
- wykonać optymalizację strony internetowej w oparciu o dane jakościowe witryn konkurencji
Co powinieneś/aś umieć:
- zlecać treści do działu copy w oparciu o wytyczne (z narzędzi) dotyczące danej frazy kluczowej
- zlecać opracowania grafik do działu design – grafiki spójne z treściami / tekstami
- publikować artykuły sponsorowane oraz artykułu na WWW (CMS WordPress)
- analizować konkurencję pod konkretne frazy kluczowe i oceniać szanse szybkich pików do TOP10
- optymalizować obrazy
- używać w stopniu podstawowym znaczników i selektorów HTML / CSS (sporadyczne formatowanie treści)
- dodawać strony do indeksowania wraz z mapami i określać kanoniczność URL
Z jakich narzędzi powinieneś/aś korzystać:
- Analitycznych: Senuto, SurferSEO, Clusteric, GA, GSC
- Raportowych: Google Sheets
- CMS: WordPress (głownie)
- Moduły: WProcket, Litespeed Cache
- Serwer: głownie Litespeed
Potrzebujemy osoby, która:
- potrafi myśleć logicznie wręcz matematycznie, ponieważ SEO to dzisiaj głównie dane.
- korelującej wiele czynników, które wpływają na widoczność witryny na daną frazę kluczową aby wyprzedzać konkurencję
- sprawnie posługuje się narzędziami SEO, które posiadamy oraz w razie potrzeby umotywuje użycie innych / nowych
- stworzy miesięczne raporty jakościowe z uwzględnieniem pozycji oraz wdrożonych konkretnych działań.
- ma za sobą kilka projektów z efektami (nie muszą być spektakularne, wystarczą jakościowe tj. uzyskanie konkretnych pozycji na daną frazę)
Co proponujemy w zamian:
- stabilne nie rotacyjne zatrudnienie / bez weekendów (forma dowolna)
- wsparcie i pomoc zawsze wtedy kiedy zapytasz
- dobrą kawę i pozytywnych ludzi w zespole
- pracę z 6 markami w przyszłościowej branży mediów cyfrowych i drukowanych
- rozwój osobisty w oparciu o szkolenia uznanych ludzi z branży digital (marketing, SEO, biznes)
- jeżeli masz pomysł na coś jeszcze, chętnie rozważymy Twój pomysł na rozmowie kwalifikacyjnej
Jeżeli nie masz otwartej głowy i nie potrafisz znaleźć rozwiązania lub wyjaśnienia danego problemu w google branża SEO nie jest dla Ciebie.
Preferujemy kontakt poprzez poniższy formularz.