Kariera

Dostępne oferty pracy

Co musisz umieć:

  • wyszukiwać informacji z użyciem wyszukiwarki Google na bardzo szczegółowym poziomie wyszukiwania z użyciem operatorów (nie wiesz co to, sprawdź) – warunek konieczny

 

Co powinieneś/aś umieć:

  • planowanie i delegowanie zadań – Nozbe i Whatsapp
  • bardzo podstawowa znajomość programów graficznych np.Photoshop
  • znajomość obsługi serwisów: Facebook, Instagram, Pinterest w tym serwisów ogłoszeniowych i NAP
  • obsługa i wymiana dokumentów Google Sheets i Docs lub Office
  • mile widziana znajomość: SurferSEO, Senuto, Google Search Console, Analytics, Mailerlite (FreshMail, Getresponse)

 

Czego potrzebujemy:

  • wyszukiwania problemów użytkowników danej marki/brandu i znalezienie odpowiedzi na te problemy a następnie publikacja rozwiązań w formie wpisów na blogi i SM w przyszłości również wideo – warunek konieczny
  • dbanie o widoczność i aktualność oferty grupy mediowej -> uzupełnianie portfolio realizacji grupy (obecnie 6 niezależnych brandów) oraz prowadzenie SM tj . uzupełnianie profili publikacjami (projekty + ciekawostki + nowości z branży)
  • dodawanie nowych produktów w różnych kanałach mediowych online
  • szukanie tematów do artykułów eksperckich na określone słowa kluczowe/frazy w oparciu o narzędzia SEO (nauczymy Cię jak to robić)
  • obsługiwanie kontaktów przychodzących do firmy / przygotowanie wycen / konsultacje i komunikacja z klientami (mail, czat, telefon), z wykorzystaniem gotowych cenników i systemów do wycen
  • zlecanie opracowania lub/i obróbki plików graficznych do działu graficznego, celem publikacji online (posty, blogi, SM, serwisy internetowe)
  • opracowywanie mailingów informacyjnych, ofertowych, eksperckich z wykorzystaniem systemu mailowego powiązanych ze strategią komunikacyjną firmy (infografiki, kolory, przekaz, wartość)
  • praca w siedzibie firmy z własnym stanowiskiem

 

Co proponujemy w zamian:

  • stabilne nie rotacyjne zatrudnienie / bez weekendów (forma dowolna)
  • wsparcie i pomoc zawsze wtedy kiedy zapytasz
  • dobrą kawę i pozytywnych ludzi w zespole
  • pracę z 6 markami w przyszłościowej branży mediów cyfrowych i drukowanych
  • rozwój osobisty w oparciu o szkolenia uznanych ludzi z branży digital (marketing, SEO, biznes)
  • jeżeli masz pomysł na coś jeszcze, chętnie rozważymy Twój pomysł na rozmowie kwalifikacyjnej

 

Jeżeli nie potrafisz znaleźć rozwiązania lub wyjaśnienia danego problemu w google to ta oferta na pewno nie jest dla Ciebie.

Preferujemy kontakt poprzez poniższy formularz.

Co musisz umieć – warunki konieczne:

  • szukać miejsc do pozyskiwania linków o zróżnicowanym stopniu jakościowym – dywersyfikacja linków
  • wykonać analizę OFFpage i ONpage wg głównych czynników rankingowych Google w kontekście konkurencji
  • wykonać optymalizację strony internetowej w oparciu o dane jakościowe witryn konkurencji

 

Co powinieneś/aś umieć:

  • zlecać treści do działu copy w oparciu o wytyczne (z narzędzi) dotyczące danej frazy kluczowej
  • zlecać opracowania grafik do działu design – grafiki spójne z treściami / tekstami
  • publikować artykuły sponsorowane oraz artykułu na WWW (CMS WordPress) 
  • analizować konkurencję pod konkretne frazy kluczowe i oceniać szanse szybkich pików do TOP10
  • optymalizować obrazy
  • używać w stopniu podstawowym znaczników i selektorów HTML / CSS (sporadyczne formatowanie treści)
  • dodawać strony do indeksowania wraz z mapami i określać kanoniczność URL

 

Z jakich narzędzi powinieneś/aś korzystać:

  • Analitycznych: Senuto, SurferSEO, Clusteric, GA, GSC
  • Raportowych: Google Sheets
  • CMS: WordPress (głownie)
  • Moduły: WProcket, Litespeed Cache
  • Serwer: głownie Litespeed

 

Potrzebujemy osoby, która:

  • potrafi myśleć logicznie wręcz matematycznie, ponieważ SEO to dzisiaj głównie dane.
  • korelującej wiele czynników, które wpływają na widoczność witryny na daną frazę kluczową aby wyprzedzać konkurencję
  • sprawnie posługuje się narzędziami SEO, które posiadamy oraz w razie potrzeby umotywuje użycie innych / nowych
  • stworzy miesięczne raporty jakościowe z uwzględnieniem pozycji oraz wdrożonych konkretnych działań.
  • ma za sobą kilka projektów z efektami (nie muszą być spektakularne, wystarczą jakościowe tj. uzyskanie konkretnych pozycji na daną frazę)

 

Co proponujemy w zamian:

  • stabilne nie rotacyjne zatrudnienie / bez weekendów (forma dowolna)
  • wsparcie i pomoc zawsze wtedy kiedy zapytasz
  • dobrą kawę i pozytywnych ludzi w zespole
  • pracę z 6 markami w przyszłościowej branży mediów cyfrowych i drukowanych
  • rozwój osobisty w oparciu o szkolenia uznanych ludzi z branży digital (marketing, SEO, biznes)
  • jeżeli masz pomysł na coś jeszcze, chętnie rozważymy Twój pomysł na rozmowie kwalifikacyjnej

 

Jeżeli nie masz otwartej głowy i nie potrafisz znaleźć rozwiązania lub wyjaśnienia danego problemu w google branża SEO nie jest dla Ciebie.

Preferujemy kontakt poprzez poniższy formularz.

Aplikuj teraz!