Sigma Grupa Mediowa – spółka kapitałowa, specjalista w branży mediów cyfrowych oraz drukowanych OOH. Spółka wyspecjalizowała 4 marki własne, których działania dotyczą segmentów: Outdoor, AdFront, Digital, Print i Design.

Szybkie Menu
Reklama sponsorowana

Specjalizujemy się w oklejaniu pojazdów od małych samochodów osobowych przez VANy aż po dostawcze – sprawdź ofertę

RemaDays Warsaw 2018

19 lutego 2018

Za nami 14. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Po raz kolejny potwierdziło się, że jest to ważna data w kalendarzu targowym dla branży reklamy i poligrafii. W tegorocznym wydarzeniu wzięła udział rekordowa liczba ponad 800 wystawców i 20 800 profesjonalnych zwiedzających z 52 krajów.

Już po raz 14. stolica Polski gościła uczestników RemaDays Warsaw i w zgodnej opinii była to impreza bardzo udana. Ukazują to liczby potwierdzające rozwój targów. Na powierzchni 35 000 m2 swoją ofertę zaprezentowało 811 dostawców z 26 krajów. Przedstawili oni tysiące nowości produktowych oraz najnowszych rozwiązań technologicznych. Tegoroczna edycja targów po raz kolejny ukazała międzynarodowy charakter imprezy. Pokazuje to liczba zagranicznych zwiedzających, których stawiło się na targach blisko 3 000 osób. Najwyższą jakość targów RemaDays Warsaw 2018 w opinii wystawców potwierdziła obecność solidnych, profesjonalnych i faktycznie zainteresowanych zwiedzających z Polski i zagranicy.

Przybywający do Warszawy goście mogli skorzystać z bezpłatnych autobusów, które co 15 minut przywoziły zwiedzających z Lotniska Chopina oraz Dworca Centralnego. O zapewnieniu wysokiego komfortu podczas RemaDays świadczyły dwie profesjonalnie przygotowane strefy Relax Zone, gdzie każdy z gości mógł napić się dobrej kawy i skorzystać z bezpłatnego Internetu. Dużym zainteresowaniem cieszyły się również punkty restauracyjne, kawiarnie i strefa chilloutu. Łączna powierzchnia wspomnianych miejsc wynosiła ponad 2 000 m2.